Helgen

Denna helg var riktigt nice!

I fredags så åkte jag och min älskling hem till honom och kollade på filmer och lagade mat.
Maten blev sjuuukt god! Kyckling som legat i marinat, som blev superdupergod! Och så ris och bearnaisesås. Även om man kunnat äta bara kycklingen, haha, gud så underbar den var, mmm! Min karl är bra på att laga mat, han!
Filmerna vi såg var Gulliver's Travels sista Pirates. Båda är sevärda. Den första var dock den bästa, tror jag nog.
Marshall som är med i How I Met Yoyr Mother var med! Awesomeness.





På lördagen så försökte vi fixa domdär biobiljetterna, men vi kom dit typ 3 min innan dom stängde. Så det blev ju fixat idag istället.
Men vi åkte in till staden vid halv sex eller nått. Vände hos mig och sen gick vi och åt pizza. Sjuuukt stora!


Vet inte hur bra bilden visar deras storlek, men iaf. Det var gott (min iaf, Connys var inte lika bra, hehehehehe).
Sen så var den slut, haha.
Sedan gick vi till Susannes kille, han och hon hade bjudit oss på fest. Festen var riktigt riktigt trevlig, alla var verkligen trevliga. Haha nej men man kunde prata med alla, även om man typ inte kände nåågon. Så det var kul.

Idag så har vi ju fixat biobiljetterna. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Conny stack hem för ett bra tag sen och fixar massa hemma. Typ färgar sin hatt och så, haha.

Men det var en trevlig helg. Hoppas nästa blir lika bra :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh, tack verkligen! Sånt betyder så mycket att höra!

2011-08-28 @ 20:37:33
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh gullivers resor är jättebra :D

2011-08-28 @ 21:07:06
URL: http://fleygur.blogg.se/
Postat av: ellen

HAHAHHA färgar hatten?

herregud, åt du upp hela pizzan?

2011-08-28 @ 21:33:56
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: felicia

hejsan! undrar ifall du gör länkbyte? :) ha en fortsatt bra dag!

2011-08-29 @ 16:02:44
URL: http://bighappysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0