Inbrott

Idag hade jag inbrott..

I mitt skåo!

Kom dit efter mitt religionsprov och såg att det inte fanns nått hänglås på.
Sen så kollade jag i skåpet.
Det var tomt!
Så gick till Jacob the skolvärd och berättade för honom, och han trodde att han gjort det pga att jag gick trean förra året. Först trodde han att jag hade skåp vid stället där dom ska flyttas, typ.

Men han gav mig ett nytt hänglås + nycklar, som jag fick alltså.
Så gick jag tillbaka, och då såg jag att mitt gamla hänglås låg i skåpet, intill en vägg.
Och det var helt, inte avknipsat!
Så gick tillbaka och berättade det, och vi båda visste inte vad som hänt. Nån måste ju antingen "dyrkat" upp det eller typ lyckats få tag i min nycket eller nått.
Det är bara det att min tredje nyckel är hemma?

I alla fall så tyckte han att jag skulle behålla hans lås och ta hem mitt, så att det inte händer igen om nån har min nyckel.

Just det, mina saker i skåpet var ju borta.
Dock tror jag inte att jag hade nått mer än typ tre skrivblock.

OOOHH NOOOEEEES!! Har ju absolut inte fler här hemma.
Aldrig kul att få inbrott i sitt skåp, men har varit med om värre än denna gången, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Tack så mycket! Det känns verkligen jättebra att höra, dock är jag en sådan där dryg människa som inte kan ta emot komplimanger! Men dina ord är verkligen jättebra!! Tack tack tack! Jag ska försöka stå på mig, men det är så svårt när allt bara går emot och sätter käppar i hjulet. Det kändes verkligen som att arbetsförmedlingskärringen fällde krokben för mig när hon bara: "Du kan inte bli fotograf!" och hon kan fan inte bli normal. Det som irriterar mig mest är att det fanns ett fotojobb, som gick ut igår, så klart. Och jag hade hunnit söka det om hon bara hade tipsat mig. Men neeej, hon ska vara en trångsynt jäla idiot bara för att inte hon blev något annat än en.. arbetsförmedlingskärring! Hahahaha.



SHIT! Ett jobb/år? Och de säger att de är skitbra. SKIT är vad de är. De vill bara tjäna en massa pengar. Jävla bedragare är de. Eller.. ja, något sådant! :)



Tack igen för dina ord!

2011-09-01 @ 10:44:50
URL: http://naninasfoto.blogg.se/
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jaa när man hittar den rätta så vet man! ;D

2011-09-01 @ 16:45:25
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0