Känns bra

Det känns bra med nya klassen. Känner mig inte utanför, känner mig välkommen.
Är ju inte helt inne i klassen än, känner dom ju knappt och vet knappt vad dom heter, haha. Men börjar lära mig.
Dom har väntat då man gått på toa, skulle följt med en till skåpet och så om man hade behövt. Det är jag inte van vid, jag är van att få skynda mig massor för att hänga med, inte komma efter.
Alla har ju inte varit så, men majoriteten av alla klasskamrater har.
Min förra klass var ju i alla fall mycket bättre än i högstadiet, där jag blev utfryst.

Men detta känns i alla fall bra. Och det blir nog ännu bättre när jag har lärt känna dom mer.
Men dom känns lite lika med. Lixom en snubbe gick med gröna kaninöron, vad mer kan man begära??
Haha nej men ni fattar.


På tal om kaninöron, alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är dagens blogg avslutad och vinnarna är uppe på bloggen. Vann du inte? Anmäl dig gärna till den nya omgången :)



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-13/#comment

2011-08-25 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0