Lunch

Nu har jag kommit hem från första skoldagen.
Eller som man kan räkna som första skoldagen, eftersom vi började med lektioner idag.
Hade dock bara Religion A och mentorstid, men ändå.

Ska nog fixa något att äta snart. Typ nått sånt där jätteäckligt som schnizlar, ris och bearnaisesås. Ush. Fy. Blä!

Mmmmmmmmmm...... ge mig nu, muuummmmmsss...


Eh.. ja.

Förresten tycker mamma att jag ska äta lunch i skolan varje dag? Uuuursäkta?
Vi kommer antagligen i år också ha lunch bara vissa tider.
Och med matkort kommer man bara kunna äta då. Och kul om jag börjar efter lunch, eller har ett långt hål innan? Och då klassen har lektion innan lunch som inte jag har. Hur kul är det på en skala?
Jo men visst jag vill verkligen sitta där själv i ett hört och se utmobbad ut, gärna för mig. Vem vill inte det?
"Men den är redan betald!" Men jag kan ju äta såndär dyr lunch som nudlar ibland kanske? Bättre än inget och anagligen inte alltid så mycket sämre än skolmaten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0