Mums, blomma!





Gud vad det regnar här, hahaha. Hoppas det är bättre i norrköping.
Det är det säkert inte. Promisssessss!
Internetet är i alla fall MYCKET bättre och snabbare här än hos mamma, hahaha. Måste inte vänta fem år för varje bild jag vill ladda upp.
Väntar på svar från Conny, så jag vet om jag ska duscha typ nu eller med honom, om han nu ska duscha.
Ska fixa med disken också, och sen ska jag väll komma på nått han o jag kan äta till lunch sen.
Förresten är det synd om honom, han hade inte en bra dag igår alls. Mycket strulade och krånglade.
Slutade med nackspärr (typ, eller nått), inlämning av mobil och fem stygn i hakan.
Men förhoppningsvis blir idag mycket bättre. Visst, det regnar, och han ska klippa gräs hela dagen.. men ändå.
Ska försöka få eftermiddan och kvällen bra för honom. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Svar: På bikbok faktiskt :D

2011-08-19 @ 14:48:02
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: haha men fuuuuuuuu

låten är awesome, dom hade den på repeat (?) på en buss vi åkte så den fastnade på hjärnan o jag tyckte den passade xd

2011-08-22 @ 18:17:03
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0