Ny klass, nytt år

Idag var jag i skolan i ungefär en timme.
Först samlades alla treor i aulan och rektor sa några ord.
Sen gick varje klass till varsitt klassrum, och där snackade mentorerna en stund. Jag och en annan som hette Finn var nya i denna klass. Klassen är tydligen jättegullig (eller nått sånt) enligt den ena mentoren, som sa det till mig.
Vi fick matsedel, kalender, schema, studieplan och sen fick vi fylla i nått papper för att de skulle ha typ telefonnummer o så pga nya sjukanmälningssystemet.

Just det vi fick ett papper där våra IV-val står och vilken skola de är på osv.
Så nu måste jag hitta till birgittaskolan, haha. Hjälp någon? Vet ungefär vart den ligger, det är typ vid torkelsberg (tandläkaren vid simhallen) eller huur?
Aja det löser sig.

Nu ska jag fixa nått att äta och sen kanske fortsätta försöka ladda upp bilder.
Det går segt, efter ett tag så laddar den typ inte om jag inte rör på musen? Laddnmingssymbolsaken snurrar inte i alla fall, helt klart fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0