Underbar helg

Helgen var från början planerad att spenderas bara mig och Conny. Åka iväg någonstans och tälta och jag vet inte vad vi skulle hitta på.
Men när vi såg att det skulle bli regn hela helgen visste vi inte vad vi skulle göra, vart vi skulle åka. Och vi visste inte vart vi hade luftmadrasser och sådant.
Så tillslit blev det att vi åkte till Fjärsbo.
Ett ställe utan el eller rinnande vatten, och med massor underbara människor, häärligt!

Jag ångrar inte en minut att vi valde att åka till Fjärsbo, för det var en riktigt fin "mini-semester" som vi fick tillslut ändå.

Vi åt, pratade, gick på promenad i skogen (jag blev ganska myrbiten), bastade, vissa badade, eldade upp en "byrå".. osv. Helt fantastic.

Sen regnade det ju bara lite (mycket, på en gång) i lördags och var i övrigt fint väder, speciellt på söndagen. Men ändå.


Varning för väldigt många bilder.




























Många bilder, men helgen var underbar <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh ser helmysigt ut :D

2011-08-02 @ 20:30:22
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: ellen

fina bilder ^^

har ditt hår redan blekts så mycket? :o

2011-08-02 @ 21:12:49
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Axwell

asså bilderna är ju otroligt häftiga! häftigt ljus och allt :O

2011-08-10 @ 00:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0