Finfint

Har haft det finfint i eftermiddag/kväll då jag umgåtts med Malin! Har inte träffat henne på typ 1.5 år, och när vi träffades då var av en ren slump, höhö. Men vi får försöka att ses oftare!
Vi gjorde inte så mycket egentligen. Gick runt lite på stan, in på lagerhaus o hade kul, haha. Hon köpte ett litet anteckningsblock till mig, "evil plans and other stuff" står det på den, <3
Vi upptäckte här hemma att det visst var blanka sidor i den, men det gör inget, haha. Perfect att ha i väskan eller så.
Men vi hade det treeeeevlans, taaack Maliin! <3 (Inte för jag vet om du läser min blogg, men ändå)

Menmen, nu ska jag nog snart sova. Är trött, och hade tänkt att göra en del imorron. Vi får väll se hur det går med det, haha.

Menmen, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0