Twisted

Jag vet inte vart jag är längre. Alltså.. Har varit mindre glad på senaste tiden, mer nere.. Mina kanslör är helt fucked up och jag vet ingenting. Jag hoppas verkligen detta bara är bieffekter av p-ringen (även om jag bara haft den en vecka, imorron blir det en vecka, men har ju tagit p-piller innan) och att det försvinner inom tre månader. Men just nu känns allt.. blöh, typ. Jag vet inte som sagt, och känner bara att jag måste skriva av mig. Allt känns som det vänds på olika sätt. Går inte riktigt att förklara. Blir väll förhoppningsvis bättre när massa skolsaker är klart, typ PA och så, och när det gått tre månader. Blir säkert bättre när det blir ljusare och varmare ute, många blir ju mer deprimerade och så under vinterhalvåret.
Jag tänker inte låta allt falla, fuck no.

Kommentarer
Postat av: ellen

de blir bra snart <3

2011-02-07 @ 15:49:18
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0