Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Jag är synkadad, men många brukar glömma bort det, för det märks ofta inte. xD
2. Jag går naturnatur, tredje året.
3. Men ska läsa ett till, för jag är speciell. Och synskadad, så sprider ut kurserna mer så jag får tid o plugga, och andas.
4. Jag älskar Conny över allt annat, så det så!
5. Jag vill verkligen börja rida igen. Fast på barockridningsstället (Ängstugan).
6. Mina p-piller ger mig förjävliga humörsvängningar.
7. Jag saknar M.B och Ellen som fan.
8. Jag är the master of evil.
9. Jag vill klippa mig och färga håret.
10. Jag vill åka till Australien nån gång.


Kommentarer
Postat av: ellen

jag saknar dej med <3

2011-01-25 @ 08:21:18
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0