Amerikanska pannkakor, choklad, sushi...

Jag blev plötsligt sugen på amerikanska pannkakor. Blir det ibland, fråga inte varför, hehe.
Dock vet jag inte om vi har lönnsirap hemma, och orkar inte gå o handla direkt.
Sen är jag sugen på sånt som typ chokladmuffins, choklad, oboy.. choklad.
....choklad...
....och även nått med choklad!

Glömde jag nämna choklad?

Åhh.. tänk er smält choklad över amerikanska pannkakor... Mmmmmm....


(Sen är jag sugen på sushi, chips och dipp, nudlar, annan god mat, lite till god mat.. osv. Smoothie, popcorn skulle inte sitta fel.. Mmm....)









Mmmm....

Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini -Tattooblogg-

Alltså lönnsirap är svindyrt :( jag och min sambo stod jättelänge och höll i sirapen i affären (vi har inte testat lönnsirap innan) och funderade på om det kommer vara värt det. Vi tar vanlig ljus sirap annars liksom... Men vi köpte den ;P Fast vi har inte smakat än. Är det värt att äta med lönnsirap? :)

2011-07-21 @ 10:24:07
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: ellen

tjockis!

2011-07-21 @ 21:48:19
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!



Kul att du gillar min bild. Ja, det är jag som har tagit den på chokladkakan. Enligt upphovsrättslagen får du inte utan tillåtelse från fotografen (mig) använde bilden. Jag ber dig därför ta bort den eller köpa den av mig.



Tack!

2012-02-02 @ 15:26:56
URL: http://idagskablidagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0