Godermorgon

Vid denna tid på dygnet verkar inte många vara vakna. Så tidigt är det ju inte? Jag vaknade för nästan en timme sen, haha. Och snart gå rjag nästan och äter mer frukost. Hungrig. Mat. Nu.
Haha.

Somnade nog lite sent igår. Klockan var väll närmare två säkert. Vet inte exakt.
Är van vid att lägga mig runt 23, hahaha. Eftersom jag på senaste tid bott hos Conny, och han jobbar ju o börjar 6 eller 7 på mornarna. Och skulle inte vilja sitta uppe själv, tråkigt ju.

Men nu ska jag väll se om jag kan stänga den jävla dörren som alltid går upp. Jag vrider ner handtaget, stänger dörren och vrider upp det igen. Men dörren säger strax efter det nej (eller ja säger o säger) och vdier ner handtaget, öppnas, och vrider upp. Eller nått. Den öppnas i alla fall.
Vill ju inte råka väcka nån, haha.

Och senare, vid två, ska jag ner på stan och träffa Emma. Det var längesen, så det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: ellen

så är min dörr oxå :D

2011-07-03 @ 11:48:27
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0