Hemma själv

Idag åkte folket iväg till Kreta och stannar där i 2 veckor.
Så jag och Conny ska bo själva här hemma.
"Dock" ska jag till Ellen runt 5-6 augusti, vilket kommer bli naaaaaaajs!
Då får stackars Conny klara sig utan mig, huuuuur ska det gå?
Hehe.

Just nu är dock Conny borta på Skylten och repar, så sitter vid datorn sålänge. Dock borde jag nog äta nått snart, är hungrig. Men Conny kommer nog vilja ha något när han kommer hem, och det är mycket mysigare att äta tillsammans.
Men får se om jag kan hitta något i alla fall.

Så nu ska jag hitta nått att äta, sen kanske fota lite blommor på balkongen, ciao!

Kommentarer
Postat av: ellen

beställt än? xD snart en vecka kvar lixxxx

2011-07-26 @ 18:50:09
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: att säga att en person är de bästa som finns hatar jag oavsett hur länge man har känt varandra, hur många gånger har den personen inte sagt de till andra?

jag kan verkligen inte låta bli att tänka så, därför blir de så jävla falskt, hatar't

2011-07-26 @ 21:54:50
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0