Insekter

Ush, gillar inte insekter!
Eller beror på vad det är för några, men flyger det är det oftast ush. Förutom fjärilar.
Sen beror ju det ofta på situationen.
Myggor är hemska, flugor också!
Spindlar har jag oftast inte problem med, inte sånt som nyckelpigor eller så heller. Kackerlackor skulle jag nog också kunna klara att se.

Men små flygfän är bara hemska, ush!
Som när man lägger sig, släcker lampan och så kommer en mygga pipandes i örat på en, uuuuuush!


Ush, bara ryser när jag ser bilden, aaaaahh!

Kom och tänka på allt detta då jag såg nått litet flyga förbi här inne nånstans. Verkar inte va en mygga, den låter inte i alla fall. Bäst för den, morr!

Kommentarer
Postat av: ellen

usch xD

kackelackor </3

2011-07-21 @ 20:20:41
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0