Mindre trött idag

Är mindre trött nu idag än vad jag var igår när jag kommit hem. I och för sig så slutade jag väll jobba nu igår vid denna tiden, men ändå. Känns i alla fall bra, och det blir nog bättre och bättre.

Jag ska nog läsa lite och kanske dricka lite te strax. Vill egentligen ut i solen också, kan ju ta med boken dit. Känner mig som ett vitt spöke, har suttit inne för mycket. Men om man inte har nått att göra sitter man lätt inne. Kan ju ta med kameran ut på balkongen i och för sig, finns ju fortfarande blommor. Dock är systemkameran hos Conny, så får i så fall ta med min lilla tjocka kompaktkamera. Älskar båda mina kameror, men kommer nog vara svårt att få bilder man är nöjd med med den lilla, mest för att man är van vid den stora och bättre, haha.

Den har hängt med länge. Lääääääänge. Snart fyra år, haha. Syns det?


Och den kan ta riktigt bra bilder. Bara ääääälskar denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0