Skitgöra

Idag blev det lite skitgöra på jobbet.
Bokstavligt talat.
Ja en gjorde "nr 2" precis när jag torkade denne, höhö.
Ska inte beskriva mer för känsliga läsare, men ni kan ju ändå förstå vad jag menar med skitgöra.
Det blev ännu "värre" sen, men det går vi inte in på, vill inte skrämma bort alla.

Men idag har jag gått göra lite mer, hjälpt till lite mer. Det känns bra, men känner mig fortfarande inte helt redo att jobba själv, haha. Får kolla om jag kan gå bredvid nån med nån slinga som inte har bil, för kommer ju inte kunna köra.
Det ultimata vore ju om jag bara kunde få gå på dubbelbemanningar, det skulle passa mig bra, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Matilda

det kommer nog bli mer skitgöra ska du se ><

2011-07-21 @ 15:50:22
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0