Trött efter första dagen

Är trött nu, haha. Och jag vet att folk säkert jobbar mycket mer osv osv men jag är van vi att sitta på mitt feta arsle framför datorn, typ, haha.
Men idag så har jag gått och stått typ från 8-14 förutom lunch som kanske var runt 20 min.
Kom precis på dock att jag ljög lite nu, har suttit i en bil då vi åkte mellan kunderna, men edtersom det bara var några minuter så gjorde det ändå inte så mycket åt det hela.
Men jag vänjer mig säkert, blir väll i alla fall förhoppningsvis starkare i ryggen, haha.

Nu ska jag väll äta nått, fastän jag egentligen är för trött, typ, haha.
Mitt huvud känns helt uppsvullet nu, ska nog få i mig nått att dricka i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Matilda

verkar det bra då?

2011-07-18 @ 15:40:44
URL: http://minimojen.com
Postat av: Troybeatrice

Excellent site.

2011-07-28 @ 14:57:15
URL: http://troybeatrice.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0