Sjungom studentens lyckliga dar..

..Låtom oss fröjdas i ungdomens vååååår.
Än klappar hjärtan av friska slag...

Eller.. kanske inte helt rätt? Men dom sa aldrig att vi skulle lära oss den. Eller.. tydligen sa någon det någion gång någonstans på en lektion jag inte ens hade.. Bra där.
Men det var lite roligt ändå, mösspåtagningsmiddagen.
Kjell ska tydligen gå i pension nu, och han höll ett tal, haha. Sedan gav hans klass, NV3A, honom en studentmössa, Naaaaws! Det var rätt fint det.

Bonnkapälle kom också och spelade mitt bland oss, alltid lika charmigt.

Dock skuolle det varit lite kul om vi fått typ, förrätt eller efterrätt. Gjärna lite mer att dricka en en hel 33 cl läsk (visst fanns ljummet vatten men iaf). Speciellt eftersom att det var varmt som i en bastu där inne. Blev typ yr nästan, haha. Skulle ha tagit med mig solfjädern.

Men det var lite kul ändå, och gick ehm med studentmössan på huvudet, tjoho!
Var är mössorna, tjalalalala?

Jag önskar att jag kunde ta en sval dusch, men se det går inte .Våran dusch funkar inte på det viset, det går bara att duscha riktigt varmt.. Man blir ju mer svettig i duschen än vad man var innan, DET är illa!
Nu har jag en solfjäder här. Ska väll svalka mig med något kallt att dricka.
Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0