Student

Tog ju studenten i fredags, tänkte att det kanske var dags att berätta lite om den.

Nea sov över här torsdag-fredag. Det var trevlans, dock så somnade vi väll 3 på natten, vilket inte var så ultimat kanske. Men det var inte så jobbigt på morgonen ändå.
Såå det blev att göra sig iordning och gå ner till Trädgårdsföreningen för champagnefrukost och fotografering.
Sen så vände vi hem till mig och åt frukost.
Efter det bar det av till skolan, för att från Vasaplan marchera till Domkyrkan. Avslutning, sen tllbaka till Berzan.
Sen väntan på utspringet.

Ni skulle vart med precis innan man sprang ut. När man stod där och väntade och blev mer o mer pepp, typ WOOOOOOH! Hehe.
Och när jag sprungit ut hittade jag först till M.B och Chrille. Och vet ni vem som var där? Ellen! Ellen min bästa bästa Ellen! Jag såg tydligen först ut som att jag sett ett spöke när jag såg henne, hahahaha. Men det var helt underbart att hon åkt ända från Växjö för att överraska mig <3 Hon är helt jäddrans underbar, den tjejen!
Sen hittade vi Conny o mamma o co. Deras skylt de had gjort var lite tråkig, faktiskt. Sorry men de hade bara tagit ett porträtt, ingen rolig bild. Blev lite besviken faktiskt, förlåt.
















De flesta bilder är Ellens. Den svartvita har Chrille tagit och sen är det typ tre som är från mammas kamera, ni kan nog lista ut vilka.

Det var roligt, dock blev det lite segt på flaket + att mot slutet fick jag världens skav.

Efter flaket fick jag och Nea skjuts av hennes pappa hem till mig, där hon skulle hämta lite saker. Jag gick upp och toga emot av folket som hade gått hem medan jag åkte flak, hehe.
Sen efter en stund åkte Chrille, M.B och Ellen hem till Chrille, och sen kom Suss hem till mig. Sedan åkte hon o jag o Conny hem till henne, där hennes syster hade mottagning.

När jag skulle till studentmiddan med klassen på kvällen mådde jag desvärre inte så bra. Mådde illa och tanken på mat gjorde det bara värre. Jag önskar att jag hade gått, att jag hade kunnat gå, för det skulle varit så kul.
Lite senare blev jag i alla fall bättre. När jag vilat endel och druckit vatten.
Då blev det min första riktiga utgång, och vi gick till Platens.
Det var riktigt nice, dock tror jag stackars Ellen inte hade lika kul.

Men tack alla som gjorde min student super, och ett speciellt tack till Ellen. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: ellen

jag älskar dej <3

2011-06-15 @ 19:51:51
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0