Tandläkaren två dagar i rad, vem älskar inte det?

Lagade ju ett hål igår. Och när jag skulle gå o lägga mig så märkte jag att nattbettskenan inte passade helt. Först var jag rädd att det var skenan som missformat sig på nått jävla vänster, men sen kom jag på att jag hade ju lagat ett hål, och bettskenan är ju formad efter mina tänder. Och nu såg ju inte en av tänderna ut som förut, så inte konstigt att den inte passade. Var där för bara en liten stund sen. Den sitter inte rätt till 100% men det funkar, den håller ju tänderna på plats i alla fall.

Inte min, men så ser den typ ut.

Kommentarer
Postat av: ellen

sv: inte mej de handlar om <3

2011-06-25 @ 15:27:54
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0