Ny dator

Har fått ny dator nu, från syncentralen (eftersom jag är en såndär mongoprick som inte ser, mycket, alls.. haha), oooch den ser typ fan ut som min förra. Förutom att den ser liiiiiiiiite nyare ut, inte lika fyrkantig haha, och att det är andra färger på de "knappar" och lampor som lyser. Och att den har windows 7. Aja, det blir nog bra tillslut, kanske. Ska bara installera photoshop (Hej Chrille kanske måste be dig om hjälp också haha (a)) och fixa lite andra saker.
I alla fall..

Imorron är det fredag! Skönt nu när allt PA är över och så. Och imorron är det våffeldagen! :D Efter skolan kommer Conny att hämta mig, så åker vi först förbi mig, sen te honom och till sist åker vi till Suss för att göra våflor. Blir riktigt nice ^^

Men nu är jag trött. Och börjar 8.10 imorron så borde nog sova snart, typ, egentligen. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0