Söt pojkvän

Min pojkvän pratade i sömnen inatt. Jag vaknade först av att nån va ute i köket och höll på, typ fiskade eller något, kommer inte ihåg. Men så hörde jag att min älskling sa något. Jag hörde inte vad, så jag sa "va?" och han fortsatte prata, men inte så jag hörde. Eftersom han låg med ryggen mot mig så tog jag tag i hans axel och vände hono mot mig och frågade vad han sa, och han säger "jag pratar med någon annan". Haha, jag blev lite "jaha? okej?" och han fick fortsätta sova, och jag somnade om.

Han är söt.
Han har pratat i sömnen tidigare, och bland annat då frågat mig om jag gillar glögg, haha.

Kommentarer
Postat av: ellen

"jag pratar med någon annan" xD

och HAHAHAHHAHHHAHAHHA fiskade i köket, jag dör

2011-03-20 @ 15:41:03
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Matilda

du svarar inte på sms söt unge? :(

2011-03-20 @ 16:57:51
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0