Uppsamlingstid?

Idag skulle jag till skolan och ta kort till matkorten vi ska börja använda. Kunde inte gå då klassen skulle ta för fick reda på det samma dag, och tio minuter innan vi hade fotograferingstid skulle jag sitta på en buss mot Växjö ner till Ellen, så det funkade ju inte. Så idag skulle det vara uppsamlingstid 14.30-15.30.
Strax innan jag ska gå smsar Conny och frågar vad jag gör, och jag svarade att jag strax skulle till skolan.
Han avslöjar att han har en typ timme att slå ihjäl, så erbjuder honom att följa med, så kan jag utnyttja hans sällskap lite. Så vi möts vid mig och går till skolan. Meeen vi hittar ingen fotograf..
Så jag försöker med att gå till Berzån för att kolla på listan där tiden står, men Berzån var jättestängd, så det gick inte. Men påväg upp så kollade jag om syon var inne, och hon satt i soffan utanför hennes rum så jag frågade henne, och hon sa att det blivit inställt.

Så ingen fotografering för mig än då. Fick i alla fall vara med Conny en liten stund <3
Men har nu ont i halsen, yaaaaaaay!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: precis och lärlingsjobb är ju inte ett riktigt jobb. Och om man planerar lite kan han ju börja söka jobb där du ska börja plugga i god tid.

Men fan vad jag kommer sakna dig om du flyttar! <3

2011-03-10 @ 19:04:40
URL: http://minimojen.com
Postat av: Matilda

sv: ok jag trodde det va typ praktik. Men an får ju hur som hällst lättare jobb efter det

2011-03-12 @ 21:00:33
URL: http://minimojen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0