Smått ägd

Kände mig smått ägd imorse - av mig själv.
Jag låg kvar i sängen ("sängen" .. två madrasser på varandra) och Conny fixade lite med saker + flyttkartonger, och flyttade på en dator och la den i sängen.

Jag utbrast "HAHA vilken gammal dator......Det va visst min dator" HAHA ja.. har aldrig sagt att den ser ny ut.
Såg visst bara mest av skärmen på den, men i alla fall, hahahaha.

Conny hade väldigt kul åt det, jag också för den delen, hahahaha.

Jack kommenterade den häromdan när han såg den att den som typ stenålder ut, haha.. "Den är från mars... Den gamla såg nästan likadan ut fast kantigare" typ, hahahahaha. Ja men jo men min dator ser supermodern ut, absolut!

Kommentarer
Postat av: Millah - nybliven mamma till Amilia ♥

Nu är min andra jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:



http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-2.html



Kram // Millah

2011-11-28 @ 01:16:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0