Woopwoop

Nu ska vi se här.. idag skulle jag handla, duscha, äta frukost, fixa diskmaskinen, fixa presenter.. dax att sätta fart kanske? Då man börjar 13.40, hehehehehe.

Nej men måste handla innan jag kan duscha så jag har ett vettigt shcampoo. Men kanske borde ta frukost innan dess? Och så måste jag prata med Axel gällande presenterna..

Hmm.. sen efter lektionen senare ska jag hinna med första bästa buss till Conny, om jag inte måste hitta present efter skolan.

Vi får se helt enkelt.

Vad ska ni göra en dag som denna? Sola och bada?
Nej just ja det är ju vinter nu.. Men vart har snön tagit vägen?

Kommentarer
Postat av: ellen

det är fortfarande en höst månad, då ska det fan inte vara någon snö heller :)

2011-11-25 @ 11:28:14
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0