BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Så låter det här inne just nu. Fast mycket högre.
Grannarna bestämmer hur länge man får sova nu för tiden, i alla fall om man har sovmorgon.
Alltid lika mysigt, speciellt när det börjar med ett högt BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (borrande) i samma vägg som man har huvudet mot. Och så låter det som att dom borrar vid ens huvud också, mysigt värre.

Och nej jag gick inte upp nu, det var typ en timme sen jag vaknade, om inte mer.
Men ändå.

Vad ska ni göra idag då? Jag ska äta lunch med mor min vid typ 12, och vid 13.40-16.00 har jag natuurkunskap.
Sen ska man hem till Conny, och vet i alla fall att vi ska basta. <3


Pusspuss hejdåååååååå!


Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :} vad ska du hitta på i helgen? :D

2011-10-28 @ 19:22:03
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0