God morgon

..Eller vad man nu ska kalla det.

Tog mig i alla fall upp för en liten stund sen, har inga lektioner idag och eftersom att jag fortfarande inte är frisk än så bestämde mig för att nu ska här sovas!

Visst, nu är jag lagom tjock i huvudet och min nacke är stel och spänd, men nacken är jag ändå van vid. Plus att jag blir stel i kroppen på nätterna, jäkla känsliga kropp, haha.
Kan ju inte börja träna än heller eftersom jag måste bli frisk först, blööööh!

Men ska väll ta o få i mig lite frukost kanske, så blir i alla fall huvudet förhoppningsvis bättre, haha.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hoppas att du mår bättre snart.



Svar: Jag glömmer också och har därför tusen listor utöver min kalender. Det kanske är något för dig också?



Trevlig kväll!

Kram

2011-10-11 @ 19:40:41
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0