Humör

Mitt humör har varit lite konstigt idag.
Jag har mått bra, och helt plötsligt så har humöret sjunkit och kännts lagom kul och jobbigt/konstigt.
Sen så kan det hända nått som får det uppåt igen, och sen så går det neråt.

Har haft sådana dagar förut, och det är mest jobbigt.

När min älsklingspojke var här förut så blev humöret mycket bättre. Nu är det inte alls lika roligt igen och önskar bara att jag var hos honom.
För i hans famn, att få ligga och mysa med honom.. då mår jag som bäst. Det kan få mig att vända uppåt hur djupt nere jag än befinner mig. Han håller om mig, med all sin kärlek, och jag blir helt lycklig och lugn.

Han är lite magisk, min älskling. Och jag älskar honom.


Bilden kanske inte direkt är ny, men han är väldigt söt så var tvungen att ladda upp den ändå. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kärlek får en alltid på bättre humör ^^



Sv: Ja, kanska det :D

2011-10-11 @ 09:04:45
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Annie

Sv: Nej, men han är jätteduktig. På riktigt. Det är bara det att jag är så förbaskat känslig. Speciellt om jag spänner mig. Haha! Det är som på jobbet, där slår jag mig hela tiden och får en massa blåmärken. Vissa saker borde verkligen inte göra ont. Men när man är på helspänn och bara: "Jag SKA INTE slå mig den här gången!" och slår sig på samma ställe en tionde gång under tjugo minuter. Då blir man så där irriterad och bara: "AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!" och så gör det ändå skitont, bara för att man vet att det ska göra ont. Hahaha!



Dock kan han inte massera mig ofta eftersom han bor i Nyköping.. Vi träffas inte så där jätteofta eftersom det är en bra bit dit.. Och han hänger mest på Stureplan om dagarna. Hahaha!



2011-10-11 @ 11:27:37
URL: http://naninasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0