Magnus Betnér

Jag glömde nog säga detta, va?
Att i tisdags köpte jag och älskling biljetter till Magnus Betnér, som kommer hit den 19 oktober!

Vi såg honom förra året, och guuud vad roligt det var!
Dock kom han hit i november då, och vi trodde det var i november han skulle komma i år med.
Så det var tur att jag kollade hans hemsida! Haha, annars hade vi nog missat det.

Förra året satt vi längst fram i orkesterdiket, haha! Man nådde lätt scenen med fötterna, det var väldigt nära.
Lika bra platser fick vi inte i år, men vi var ju inte heller ute i lika god tid, så det är nått man får räkna med då.
Men det ska bli roligt i alla faaaall.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh vad avundssjuk jag är! Vill också se honom :D

2011-10-13 @ 17:08:30
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0