Mycket att göra

Idag skall jag:
Gå och handla sushistuff på hemköp
Gå till apoteket som ligger typ 20 m därifrån
Städa
Packa
Äta lunch
Gå till lektionen 13.40
Ha lektion, få reda på hur det gick på provet
Bjuda på fika
Efter lektionen återvända hem
Ta mina saker
Gå och ladda på busskortet
Åka buss till Conny
Börja göra sushi, folk börjar droppa in (eller nått sånt)
Sushikväääääll!

Sen ska jag ju ta hstmedicin o så när jag ska sova, men det kanske ni redan visste.
Om inte annat vet ni det nu!

Nu ska jag dra iväg, ciao!


Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: Massage har jag testat genom mammas massagestol.. Men det gör så grymt ont! Akupunktur har jag bara testat mot lederna när jag var yngre. Tyckte inte det förändrade så mycket, mer än att jag tyckte det var liiite otäckt med nålarna i händerna och fötterna. Alltså, det gjorde inte ont eller så. Men det såg otäckt ut. Som att vara med i en skräckfilm! HAHA.

Men nu har jag i alla fall fått ett brev från central lasarettet i Växjö. Fick en tid då huvudet ska röntgas. Fast jag vågar inte!! Jag bara: "Mamma, snälla följ med!" hon bara: "Nä, jag jobbar!" HAHAHA. Vadå dissa sin dotter i nödläge..



Åh, du har så rätt. Man ska inte jämföra sig med andra, vilket jag försöker att inte göra. Men det är så svårt när man ser hur bra alla andra är.. Jag försöker vända och vrida på saker och ting (om det inte går att vända på saken, vrider och vänder jag på huvudet!) och försöker se det från olika perspektiv.



Det jobbiga är att jag kan ta en skitsnygg bild som jag är jättenöjd med. När jag sedan suttit och redigerat den länge, så känner jag: "Den kunde varit bättre.." och lägger ner det.

Och dessutom tänker jag att folk säger att bilderna är bra för att vara snälla, för att kommentera bara för att, liksom. Om du förstår hur jag menar.. Så tänker jag om allt!

Om någon säger: "Åh, vilka fina ögon du har!" man bara: "Mm, tack" och så tänker jag: "Haha, så sa människan bara för att ha något att säga och för att slippa den pinsamma tystnaden.."



Men jag ska försöka ta emot komplimanger och se de på "rätt" sätt. Någon gång!

2011-10-07 @ 14:34:51
URL: http://naninasfoto.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hoppas att du får gjort allt du har tänkt att göra idag och ha en trevlig kväll tillsammans med din suchi. :P

Kram

2011-10-07 @ 16:35:11
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: josefine häggkvist

satan i gatan vad jag blev sugen på sushi nu, åh!

2011-10-07 @ 23:03:38
URL: http://www.josefinehaggkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0