Roligt

Det har hänt flera roliga saker idag.
För det flrsta var faktiskt engelskalektionen riktigt rolig, haha.
Vi kollade på introt, första sången,t ill Nightmare before christmas, awesome!
Och det är för övrigt lärarens favoritfilm, she's awesome! Haha.
Hon berättade att hon skulle kolla igenom filmen lite för att se vad hon skulle visa, och det slutade med att hon kollade igenom den två gånger.

Sedan klickade hon in sig på youtube och där fick vi lyssna på när Darth wader (eller han som spelade honom) berättade historien The Raven av Edgar Alan Poe. Blev allt rätt nu?
Haha men vi fick även texten, och sen skulle vi typ analysera den. Det var faktiskt riktigt intressant, och jag kom på massa teorier och engelskaläraren älskade det, haha. Kom till och med på en sak så hon var tvungen att kolla upp det på internet. It was pretty nice. Sen skulle vi skriva om två paragrafer (berättelsen är i diktform, tpy, btw) men det gick inte så bra för mig och Viktor, för jag såg/hittade massa nya saker hela tiden, hahahahahaha.

Sen så ringde jag VC. Dom tyckte att jag skulle komma in på öppna mottagningen imorron om jag inte var bättre...................
Blir säkert frisk tills dess, ohja, absolut.

Aja får se hur jag gör.



Just det, hängde med tre från min klass ner på stan eftersom jag ändå skulle ditåt efter lunchen. Men så stötte jag på Guldfisk så mina klasskompisar fortsatte vidare. Jag och Guldfishen fortsatte vidare på stan och letade halloweenstuffs till honom. Fick även med mig svart sprayfärg hem, najsnajs.

Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :D har du några roliga planer för i morgon?

2011-10-27 @ 18:32:07
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0