Sjuk

Är så trött på att vara sjuk nu! Stannar hemma från skolan idag, måste ta och bli frisk snart. Har ju inte många lektioner men tror ändå det är bra att stanna hemma några dagar och vila upp sig, är så trött på att vara sjuuuuuk!

Verkar ju inte smitta i alla fall, det är ju bra. Conny har ju blivit förkyld, men det har han klarat så fint på egen hand, utan min hjälp. Visst är han duktig? Man blir ju så stolt!
Haha nej men han har inte sånt som jag har, vilket är tur. Han har ju inte tid eller råd  att vara sjuk nu lixom.

Menmen. Nu ska jag äta frukost, sen slår jag väll mig ner framför TVn och tar det allmänt lugnt, blir allmänt frisk. Eller nått.

Ha't så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0