Skräck

Skräck har väll varit dagens samtalsämne mellan mig och Linnéa i klassen, haha.
Vi pratade skräckfilm efter engelskan, ochh sedan gick det över till skräck/spökupplevelser.
Alltid lika intressant med sådant, speciellt då man får höra nya saker folk upplevt, hehe.
Sen så hade dock min klass matte, och jag satte mig i biblioteket och fick plötslig inspiration till en skräckfilm, haha.

Ingen med monster eller så, utan mer med effekter som steg i trappan/över golvet, knakanden, saker som ramlar ner/flyttar på sig. Dunkar/rispanden, skuggor eller vaga siluetter. Läskiga/obehagliga känslor, ljud av ett litet barn (exempelvis) osv.

Vet ni ett perfekt ställe för en skräckfilm? Fjärsbo! Skulle vara utmärkt, eftersom det spökar där, hehe.
Haha när jag tog upp detta vid lunchen började Linnéa berätta om filmer hon och kompisar gjort, haha, vill se dom!

Justja, försov mig imorse. Hade tänkt att gå upp 6.15 för att duscha osv, men vaknade 6.50!
Upp snabbt, duscha snabbt, frukost, borsta tänderna, gå på toa, iväääääg!
Kom i tid också, utan att behöva stressa på vägen till skolan, pjuh!

Tummen upp (dock en inte splitterny bild, såg den på kameran då jag la över bilderna igår. Är nyklippt där) för det!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sv: (Förlååååt, jag glömde helt bort att svara på kommentarer ett tag!) MEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Det är sådana dumma saker man gör bara för att testa! Sedan inser man: "Ja, det gick! Hur ska jag få tillbaka det som det var..?" HAHAHA. Som när någon stoppade in en pinne i en blind killes blindpinne. De skulle bara se om den fick plats, vilket den gjorde.. Men sedan fick de inte ut den igen :)

2011-10-20 @ 16:07:13
URL: http://naninasfoto.blogg.se/
Postat av: ellen

sv: en i taget serru!

2011-10-21 @ 08:30:11
URL: http://duumbass.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Aw tack (A)



Such, skräck är ju inte nice xD Men det kan faktiskt vara spännane att höra vad folk upplevtt ^^

2011-10-21 @ 11:08:52
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0