Sova?

Blöh, vill sova!
Hade tänkt att utnyttja min sovmorgon idag och försöka bli frisk (haha) men vid ca halv åtta så började grannarna att hammra och borra.. och det lät som de stod på andra sidan väggen mot mitt huvud, hahahaha. Och ibland hade de lika gärna kunnat vara I rummet, typ.

Somnade från och till, vaknade av en jävla påminnelse vid 9, inte kul, och ja.. är trött, irriterad och har huvudvärk. Wonderful!
...eller inte.

Ska väll gå upp och äta frukost nu. Typ ägg, fil&flingor, oboy eller nått..
Ägg är i alla fall mumsigt, har börjat äta det nu hahaha. Tyckte inte om det förut.

Aja, nu ska jag dra, hejdoooo!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men ÅH, måste man stå och borra kl. 8 på morgonen eller? Man kan ju tänka lite på sina grannar :s

2011-10-21 @ 13:04:49
URL: http://straighttovideo.blogg.se/
Postat av: Rosetten

Ey! Såg ditt Pac-man armband! Ee det ok om jag gör etttyp likadant? Eller blir du dur dåe? :O Jag lovar att däja att det var din idé! ;)

2011-10-21 @ 20:46:54
URL: http://reokkos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0