Steve Jobs

Jag antar att de flesta inte kunnat undgå att veta att Steve Jobs, Apples grundare, har avlidit.
Jag är ju inget stort fan av iphones o så, eller jag orkar inte bry mig så mycket enentligen, men ändå.
Det är fortfarande sorgligt.

Antar att jag speciellt tycker det eftersom han dog av cancer.
Han kämpade mot cancern sedan 2003, 2003! Det är ju 8 år, fan vilken kämpe!
Det är väldigt väldigt starkt att han jobbade samtidigt, vägrade sluta typ. Visst, han gjorde några uppehåll/pauser, men ändå.
Han dog vid 56 års ålder, och hade fyra barn.. bara det gör det ännu mer tragiskt.

Visste redan att han var sjuk i cancer och kanske inte hade lång tid kvar, men tänkte inte så mycket på det då (Ronny berättade det vid middagen nån gång för ett tag sen).

RIP.
Och hoppas hans familj mår i alla fall okej, sådant här är aldrig kul.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/stevejobsdod/article13734223.ab
Här kan ni kolla på endel bilder, och läsa om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0