Duktig

Jag är duktig på att tänka att jag ska gå upp vid halv nio och sen gå upp en timme senare, hahahaha. Men börjar inte förän 13.40 så det är lugnt, och det var skööönt att dra sig i sängen sådär!

Och Camilla, du är söt! Och vi ska ses nästa vecka, wohoo! *happysmurf*


På tal om smurf... just ja borde nog kolla om det finns nån liten ynka plats nånstans så jag och Conny kan se Smurffilmen idag! Nu är det säkert försent, men jag ska i alla fall kolla, hehe.

På tal om kolla.. Kollar på how i met your mother just nu, awesomeness indeed! Och sen ska jag nog äta frukost, hehe.

FUDGE! Glömde att ha nattskenan inatt, faaasiken!

Kommentarer
Postat av: Camilla Engström

Aww :D men du är sötare! :D

HAHA jag gjorde exakt samma sak imorse, fast jag fick stressa :(

2011-09-02 @ 18:18:22
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0