Fika, kompis, trevligt!

Vid halv fyra idag så mötte jag Camilla vid H&M. Vi gick och fikade på chocolat, och det var rätt awesome. Dom har massor göttigt där och deras chokladbollar och smoothie är mmmmmmmmmmmmmmums!
Och jag och Camilla har inte setts på tre år! Helt sjukt vad lång tid, men nu ska det inte ta tre år tills nästa gång!
Vi får försöka ses oftare, för det var väldigt trevligt.

Nu ska jag kolla upp skillnaden mellan Ty the tasmanian tiger 2 på nätet och på vad jag såg det för på GameStop!
Har spelat ettan förut och spelet är ju fan underbart, haha! Ska se om jag hittar första också.
Begagnat. Billigast så, hehe.



Kommentarer
Postat av: Camilla

It was awesome :D

2011-09-14 @ 21:33:06
URL: http://straighttovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0