Sjukling

Idag hade jag nästan tänkt gå på mentorstiden, som är det enda jag har idag. Mest för att vi ska bestämma vad vi ska klä ut oss till på torsdag då det är skolfotografering.
Men icke sa nicke.
Nej men vaknade och hade ont i halsen, iaf när jag sväljer.
Och hostade. Så jag stannar hemma. Nu börjar jag ju tycka att det börjar bli lite sent att fortfarande ligga i sängen, haha.
Så ska väll upp och äta frukost, sen kanske sitta här och kolla på Scrubs, det låter mysigt.

Senare ska jag se om jag orkar iväg och panta burkar. Då måste jag gå till Hemköp längre bort, det vid Åhlens (för er som bor i Linköping) eftersom i Lukullus så suger pantmaskinerna och är typ alltid fulla, och ingen personal kommer då man vill.

Men då tänkte jag gå förbi banken i samma veva, då jag ändå fått min lön. Sen kanske förbi typ Netto och köpa nått gottigt för när man är sjuk får man faktiskt göra det, faaaaaktiiiiiiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en riktigt fin kväll sötnos!=)

2011-09-27 @ 17:40:10
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0