Sjukling

Är nog mer sjuk än vad jag själv inser, haha. Är helt slut.

Träffade fina Natta idag, och vi bytte lite kläder vi ändå inte använder. Hon fick en grå och en blå tröja av mig, och jag fick ett linne, en t-shirt och ett par shorts av henne. Bra byte tycker jag, och perfekt med fler linnen och shorts nu när jag tydligen ska till AUSTRALIEN i vinter. Hejsvejs tjohej!

Sen mötte jag Conny och vi gick till bland annat Guns Hobbybod för att kolla saker till Halloween-festen vi ska ha. Han vet vad han vill klä ut sig till men själv har jag ingen aning, haha.

Någon som har förslag?

När jag kom hem så var jag i alla fall helt slut, haha. Conny var där en stund men sen skulle han repa, och då kröp jag ner i sängen en stund. Sen så satte jag mig vid tvn, och såg i alla fall andra halvan (eller det hade nog gått mer än halva) av andra Addams Family-filmen. Heeeelt underbar är den! Första också, haha.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0