Fram och tillbaka

Heeemma igeeen!
Cyklade på till skolan bara för att när man kommer fram, varm och svettig, upptäcka att läraren inte är i skolan idag heller (hon var sjuk i onsdags med, men då fick jag veta det innan jag hann iväg) utan man ska bara hämta uppgifter av en person i biblioteket. Så hämtade uppgifterna och nu är jag hemma igen, haha.
Lite irriterad blev man men nu har jag i och för sig mer tid att plugga till provet, och det är ju ett stort plus.


Bild sen ett par helger tillbaka då vi var hos pappa. Är ännu långhårigare nu, haha.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Awh taskigt att cykla hela vägen utan anledning D:

2012-04-27 @ 13:23:56
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0