Judas Priest

Såg ju Judas Priest igår,  vilket var nice som vanligt!
Älskar att alla recenserar dom att dom var inte så bra och blabla och det inte "tände till" på scenen och att låta publiken sjunga hela "Breaking the law" bara var puckat, men jag tyckte om konserten sen kan andra säga vad som vill, haha.
Och det är väl inte så konstigt att deras spelningar inte är precis som förr när de är i 60-årsåldern? Såklart man fortfarande kan vara pigg och glad men lite spår sätter nog 40 år med sånt, haha.

Men jag tyckte det var kul, och en upplevelse. Och vad resencenter än säger gav dom en show jag blev nöjd med och de spelade även i 2.5 timmar.

Conny fick ävn ett plektrum i ögat hahaha, och nån tyckte att sångaren (eller nån annan av dom kanske, men ändå) skulle ta av sig byxorna, inget jag hört nån skrika till ett band under en konsert förut haha.

Förbandet var Hammerfall, som var alldeles för självgoda och lät som allt annat typ, haha. Tre av låtarna dom spelade innehöll "hammerfall" i texten, vilket kändes lite väl b. Sen så frågade han vilka som såg Hammerfall för första gången, och sen vad vi gjort de senaste 15 åren då. Jaa gjort vettigare saker och lyssnat på bra musik kanske? Eller är det bara jag? Haha.

Menmen, kvällen var nice, jag blev nöjd och här kommer lite bilder.






















En låt jag verkligen saknade var Angel, synd att dom inte spelade den för det hade verkligen varit hur underbart som helst, äääälskar den låten!

Kommentarer
Postat av: ellen

hammerfall <3



ofta de är 60 år?!

2012-04-25 @ 16:31:02
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0