Klänningar och lösögonfransar

Var inne i stan idag igen, wooh! Och nu var Natta med, trevligt trevligt!
Köpte de två klänningarna jag testade igår, men orkar inte ta bild och de finns typ inte på HM's hemsida, men men. 75 kr styck känns inte så mycket, speciellt inte när pengarna man betalade med var av de jag fick av mormor i måndags, hehe. Påskpeng+kladdkakebaket fick jag för, nicenice!

Sen hittade jag ett par lösögonfransar också, svarta och lila typ, rätt fina. Brukar inte använda sånt, har typ aldrig använd sånt, men lixom 10 kr? Lätt värt det haha.

Nu ska jag sitta och lata mig och dricka cola. Because I can and it's free (or maby not, but whattheheck!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åhh lät som ett par snygga lösögonfransar, var det på HM du köpte dom också? :D

2012-04-12 @ 17:56:06
URL: http://blackobsidian.blogg.se/
Postat av: paula

sv: nääe, går omvårdnad. läser psykologi som ett individuellt val :)

2012-04-12 @ 17:56:12
URL: http://sexy.se/paula/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0