Long time no see

Fick för snart en vecka reda på att jag tydligen hade virus på min blogg, och vågade dp inte blogga eller så haha. Men blogg.se sa att jag bara skulle återställa mina kodmallar, och tror jag lyckats? Klickade på återställ kodnammar i alla fall, och sen på "eget tema" på ny design, eller ja där man kan välja, och verkar vara min gamla igen? Awesomeness!

Så nu hoppas jag allt är bra igen och att ingen mer blev drabbad eller kommer bli drabbat av ett elakt virus.

Så vad har hänt sen sist? Jag fick idag veta att min älskade underbara moster som är bosatt i Australien (hos henne och hennes familj vi bodde juu) kommer hit till Sverige i sommar! Hoppas hon vill komma på min student, hihi. Hela familjen ska tydligen komma till jul, ASKUUUL! Längtar ännu mer till jul nu, och inte bara pga nya greveholm som kommer gå, hihi. Hoppas det är snöööööööö i vinter.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm jag hoppas inte jag fått virus på min blogg, men jag kan inte se min statistik och har inte kunnat det sedan 2 april ._.

2012-04-24 @ 09:59:13
URL: http://blackobsidian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0