Beställa från Odium?

Funderar på att beställa lite saker från Odium, mest på grund av hårfärg men lixom passa på. Vill färga håret blått men har fått för mig att väldigt ljusblått skulle vara awesome men hittar det inte någonstans typ? Hittade en på odium som verkar ganska fin och ljus, men vet inte.
 
Tänkte på den som heter Coral Blue. Har i och för sig Royal Blue redan, men ändååå.

Funderar även på en white toner så man kan vara säker på att inte håret är gult. Funderar dock på att beställa från Directions istället för Stargazer då jag vet att man får Directions i burk, och om inte allt går åt kan man spara tills någon annan gång.
 
Finns även några saker jag gärna skulle beställa därifrån, men åh så lite väl syrt det skulle bli haha.
 
 
Finns mycket mer jag skulle vilja ha men detta är nog det som suktas mest efter nu. Allt detta har jag fallit lite för  av olika anledningar. Hotpantsen är kanske ganska väldigt korta men samtidigt skulle det kanske inte vara helt fel att ha dom tillsammans med leggingsenaaaa.. Åh. Och klänningen! Är ju helt förälskad. Dock kostar den ju 899, bröööööl! Ledsen. Jätteledsen, snyft! Sen så är jag också helt kär i toppen, den längst ner.. Åh, den är ju så fin!
 
Så vet inte riktigt hur jag ska göra, snyft! Haha nej men i alla fall.. Funderar på att beställa, så om någon annan också vill ha nått därifrån kan vi ju beställa samtidigt och dela på frakten?

Kommentarer
Postat av: Matilda

finns ett linne på odum jag skulle vilja ha men vet inte om det finns kvar, var nästan slut sålt sisst jag kollade :(

Svar: Vad är det för Linne då? Kolla vettja ^^ Och ibland kan det finnas bland de vanliga produkterna bara kanske inte på rea
None None

2012-08-05 @ 20:24:26
URL: http://minimojen.com
Postat av: Matilda

sv: det finns kvar men chansen att det kommer passa är liten för det måste passa över bysten o ja, stora byst o sånna kläder går tyvärr oftast inte ihop o kostar så mkt att skicka tbx om det inte skulle passa :(

Svar: Ah jo :( svårt det där. Men om du verkligen skulle vilja ha den så skulle du ju kunna mejla o fråga om måtten. Vissa plagg är ju väldigt stretchiga o så. Men det är dock inte säkert att jag ska beställa därifrån längre. Eller ja jag kanske kan beställa nått men har hittat annan hårfärg på andra ställen ^^
None None

2012-08-06 @ 10:55:48
URL: http://minimojen.com
Postat av: Anonym

Åhh så fina grejer! Jag skulle nog vilja beställa, men har inte råd just nu xD

2012-08-14 @ 13:33:42
Postat av: Camilla

Kommentaren ovan är från mig (Camilla), dock ville den tydligen inte visa mitt namn D:

Svar: Älskar när sånt händer :PMen ja, jag har också massa jag vill köpa haha, men pengarna finns inte riktigt till det just nu :P
None None

2012-08-14 @ 13:34:17
URL: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0