Grabbar?

Jag börjar bli väldigt trött på att folk säger "grabbar" till mig och Conny.. Alltså folk som inte känner oss som kanske ser oss på stan eller så. Ser jag verkligen ut som en kille så mycket? Det är tragiskt att man måste sminka sig och fixa håret för att folk ska fatta att man är tjej, om man nu inte har långt hår.

Nästan så jag börjar sminka mig lite bara för att det börjar bli väldigt irriterande och tröttsamt. Förut skrattade jag åt det, men nu? Nej.

Och med att börja sminka mig är det i så fall typ mascara och läppstift eller så.
Men gah, så irriterande!

Jag vet att jag inte är den mest feminima tjejen direkt, men ändå.

Kommentarer
Postat av: jh.

Var den du är, du är vacker<3

2012-02-14 @ 20:15:06
URL: http://reinkarnation.blogg.se/
Postat av: Petra Dahlén

sv: Självklart får du det, det är en tjej som syr egna kläder som heter Stina. Hennes blogg hittar du här Stinavictorian.blogg.se

2012-02-15 @ 12:38:05
URL: http://petradahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0