Skumma drömmar

Jag hade lite smått skumma drömmar inatt..

Den första var att jag och Suss satt i Dannes kök (en kompis i norrköping) och åt våfflor.
Tror ni att det var normalt? Nej. Först åt bara Suss våfflor, med sylt och grädde som man brukar ha.
Sen blev jag också sugen, och hon hade lämnat en halv våffla som jag undrade om jag fick ta. Hon sa ja och frågade sen Danne om han hade mer sylt och sånt. Danne kollade i kylskåpet. Och sen hade vi saker som jordgubbssylt, hallonsylt, banan..mos? (det varierade mellan typ mos och hela bananskivor haha), makaroner, typ nått som hade med mjöl att göra, ananas.. fanns ägg också men tror inte nån av oss valde det haha.. Har säkert glömt nått.

Men alltså.. MAKARONER på VÅFFLOR?? Hur gick det till?

I den andra drömmen så åkte jag och lite folk, mest från förra klassen, ner till Skövde för att hälsa på Linnéa (Som jag saknar massor!). Hon har flyttat dit med sin pojkvänn, men i drömmen bodde hon med sina föräldrar, hade konstig frisyr och kunde förvandla sig till en liten flicka.. Och jag kunde flyga i taket. Hon hade tydligen bröder helt plötsligt, och hennes syster var mycket äldre än henne med, hmm.. hahaha.

Allt var bara skumt. En av de som var med hade en STOOOOOOOR flaska där han tydligen blandat vin och vodka (??!!) som var gott i drömmen, men tvekar på att det skulle vara gott i verkligheten hahaha.

Skumma drömmar? Ja.

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHA

2012-01-26 @ 11:52:56
URL: http://duumbass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0