Kattungen Åke

Pappa och Jill har skaffat en ny katt, och följer raden av ovanliga kattnamn (ser jag det som i alla fall) och döpte honom till Åke. Han är uuunderbart söt! Och superbusig, men samtidigt superkelig. Man kan ta upp honom i famnen och han gosar in sig och spinner, ååh! Eller så ligger han där i famnen, på rygg, och har jättekul åt ena snöret som hänger ner på tjocktröjan ni vet. Det vill han gärna komma åt, gärna hoppa efter det med om han kan haha. Han och Torsten busar och leker och bråkar, och torsten är långt ifrån den lilla misse jag lagt upp massa bilder på, utan han är stooor och fluuufffig! Men fortfarande söt! Såklart, hihi.
 
Hann redigera några bilder igår (förrgår? Haha) men sen skulle vi se på film så slutade, och orkar inte fixa fler så några är lite redigerade, andra inte.
 
Haha söta Åke <3. De bilderna på min bror och Åke var när Axel (min bruuur) satte sig på golvet med en macka i handen, och Åkte lämnade direkt allt annat och sprang till honom och typ måstw tänkt "MAAAAAAAAAAAAT!" Haha. Han äter endel dendär kissen. När vi kom ner till frukost på söndagen så hade han redan ätit 3 gånger, och strax efter det åt han en fjärde.. Haha.
 
Menmen, var bara tvungen att skriva ett litet inlägg om honom. Och som de flesta vet är jag fullkomligt katttokig.
Men nu ska jag typ äta nått, så adios!

Kommentarer
Postat av: ellen

Den svartvita bilden va underbar!

2012-07-25 @ 23:02:09
URL: http://duumbass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0