Vart är the phone house kundtjänst? Just det den finns inte.

Jag blir ju smått galen. Har fått hem en faktura som är mycket högre än nödvändigt eftersom the phone house inte har någon kundtjänst. Det står nått på deras hemsida om att kunden är viktig osvosv men bullshit, jag undrar om någon av dom var höga när de skrev det..
 
Får nu betala för surf och lite högre samtalskostnader från då de prackade på mig abonnemanger "Mobil till vänner surf liten".. Och kommer de svara om jag skickar mejl? Antagligen inte, för de bryr dig inte. De brydde sig bara om att svara Conny när han skickade ett argt mejl till dom och sa att hans pappa jobbar på tidningen. Vi får nog använda den kontakten snart för det de har gjort är ju olagligt. Jag gick ju bara med på, i ett muntligt avtal, att förlänga abonnemang, INTE ATT BYTA ERA PUCKON! Gah.. Så det de gjort är ju olagligt, så bäst för dom att dom ger mig ersättning... Ska nog vänta tills Conny kommer hem, diskutera detta och sen se vem av oss som ska skicka mejl (eftersom det faksiskt är hans pappa som jobbar på tidningen).
 
Gah, blir så irriterad. Har lust att gå ut och varna alla om att hålla sig borta från the phone house eftersom det ändå inte är något bra ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0