Droppen som fick bägaren att rinna över

Jag är så himla jävla arg just nu, så arg så jag snart börjar gråta eller bryter ihop.
 
För ganska längesen nu, nån gång i våras, så ringde en från the phone house mig och frågade om jag ville förlänga mitt abonnemang, och det gick jag med på för det skulle jag ju ändå behöva göra snart. Hon frågade också om jag ville skaffa surf eller så, men det sa jag nej till för det använder jag ju ändå inte.
Sen fick jag hem en bekräftelse att jag gått med på att ändra mitt abonnemang till typ "Telia till vänner surf liten" vilket jag ABSOLUT INTE gått med på. Så jag kontaktade dom (det är ingen idé att ringa kundtjänst, dom vill bara att man ska gå in på hemsidan och chatta med dom..) och berättade felet. Så efter lite strul så verkade det som det skulle fixa sig, att det skulle ändras tillbaka... Men då så fick jag hem en bekräftelse på att jag gått med på att ändra till Telia Max 25 surf liten.. MEN NEEEEJ!! Värdelösa.. GAH!
Så gick in till The Phone House i stan och pratade med dom om det, och han jag pratade med sa att det är påväg att ändras till det rätta.
Men nu när jag gick in på Telias hemsida för att se min faktura för juni så såg jag att mitt abonnemang fortfarande var med surf.. FÖR I HELVETE!
Hur svårt ska det vara att göra RÄTT??!! Att ändra det felet som inte skulle vara från början TILL DET RÄTTA!??
Tänkte inte ens försöka ringa kundtjänst, och chattjäveln var såklart STÄNGD av nån jävla anledning.. så har skrivit till dom på facebook, men har inte fått svar än. Så när Conny slutat ska jag möta upp honom på stan och gå till butiken och konfrontera dom. Och om dom säger nått om att det gått mer än 14 dagar så ångerrätten gått ut eller så så kommer jag antagligen få ett stort utbrott på de värdelösa jävlarna.. Om de vägrar, tänker jag fan polisanmäla dom eller så eftersom de gjort avtalsbrott och allt sånt, och så om jag får fakturor med det nya abonnemanget tänker jag kräva dom på de extra pengar det kommer kosta.
 
AAAAAARRRGGGHHHHH!!
 
Ragemode activated.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0