Glad midsommar!

Glad midsommar allihop!
Idag vaknade jag skrattandes, bokstavligt talat. Skrattade så mycket så Conny vaknade och undrade vad fan det var frågan om, haha. Sen skrattade jag nästan ihjäl mig när jag skulle försöka förklara vad som var roligt. Och när jag väl förklarat var det inte ens roligt längre, hahaha. Men det var rätt härligt ändå, för då blev man glad direkt.
 
Idag är det midsommar, och vi ska ut till underbara Fjärsbo och fira! Nicenice lixom. Det är så härligt där ute! Men pappa sa att dom hade huggit ner all skog runt om?? Massor i alla fall.. Gud så skumt det måste se ut! Fjärsbo utan skogen... *snyft*. Men man vänjer sig tydligen fort, så det är ju bra.
 
Tänkte ladda upp lite bilder från förra årets midsommar (tror det är från midsommar i alla fall, hahaha)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Glad midsommar! Serj ättemysigt ut! :)

Svar: Tack! :D Det ÄR jättemysigt :D
None None

2012-06-22 @ 12:18:58
URL: http://www.nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0